АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ



                                   Актуальність досвіду

     
Створення в Україні високорозвиненого суспільства та розбудова демократичної держави потребують наявності таких особистостей, які здатні до самореалізації, спроможні до творчої побудови свого життя, зорієнтовані на особистий вибір і особисту відповідальність. Традиційна школа, переважно спрямована на засвоєння системи знань, сьогодні вже не відповідає соціальному замовленню - вихованню самостійних, ініціативних і відповідальних членів суспільства. Сучасна педагогіка має наповнити навчання й виховання новим життєтворчим, духовним змістом, допомогти дитині знайти сенс життя, навчити швидко адаптуватися в життєвих ситуаціях, вміло застосовувати набуті знання.
ХХІ століття – століття, коли у суспільстві відчувається гострий дефіцит культури серед молоді, а інформаційний простір містить елементи жорстокості, бездуховності, насильства. Тому проблеми морального становлення особистості стають особливо загостреними й актуальними. Педагогам школи, яка знаходиться в процесі оновлення та реформації, слід формувати світогляд учнів, збагачений гуманістичними ідеями, поглядами, переконаннями, ідеалами української і світової духовної культури.
Ми є учасниками процесу, коли відбувається переорієнтація оцінки результатів навчання з понять „підготовленість”, „вченість”, „загальна культура”, „вихованість”, на поняття “компетенція”, „компетентність”. Впроваджуючи Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, реалізуємо основну мету освітньої галузі “Мистецтво” - формування в учнів у процесі сприймання, інтерпретації, оцінювання ними творів мистецтва та провадження практичної діяльності системи ключових, міжпредметних естетичних і предметних мистецьких компетентностей як цілісної єдиної основи світогляду, а також здатності до художньо-творчої самореалізації і культурного самовираження.[1]

Комментарии